Воскресенье, 06.07.2025
Кризис 2015...
Меню сайта
Категории раздела
Мои статьи [383]
Главная » Статьи » Мои статьи

Планшетник Amazon зможе конкурувати з iPad

Kindle Fire, перший планшетний комп'ютер компанії Amazon, на думку ЗМІ та аналітиків, не зможе вплинути на ринкове лідерство Apple iPad.

Так, експерти, яких цитують ЗМІ, відзначають, що завдяки низькій ціні і супутнім сервісів Amazon, новий продукт, представлений на цьому тижні, здатний стати серйозним гравцем на ринку планшетів, навіть без прямої конкуренції з iPad, повідомляє РИА "Новости". У першу чергу він змусить інших виробників Android-планшетів знизити ціни на свою продукцію.

За технічним оснащенням Kindle Fire не може змагатися з iPad. Планшет від Amazon має 7-дюймовий дисплей, площа якого приблизно вдвічі менше, ніж 9,7-дюймовий екран iPad.

Внутрішня пам'ять Kindle Fire становить 8 Гбайт, тоді як iPad, залежно від моделі здатний зберігати 16, 32 або 64 Гбайт. Покупець планшета Apple може вибрати конфігурацію з підтримкою передачі даних в мережах 3G, тоді як пристрій від Amazon має тільки модуль Wi-Fi.

Крім того, новинка інтегрована з сервісами Amazon - зокрема, з магазином додатків Amazon Appstore for Android і музичним інтернет-магазином Amazon MP3 Store. Продажі Amazon Kindle Fire повинні стартувати в середині листопада. Його вартість складе 199 доларів США.

Представляючи Kindle Fire в середу на цьому тижні, гендиректор і засновник Amazon Джеф Бізос оголосив, що це перший пристрій, здатне конкурувати з лідерами ринку планшетних комп'ютерів - iPad і Galaxy Tab.

"Я не думаю, що цей пристрій стане конкурувати з iPad. Це не" вбивця "iPad. Kindle Fire може бути дуже успішним і без цього", - пояснює інтернет-виданню Ars Technica аналітик компанії Gartner Майкл Гартенберг.

"Ми очікуємо, що планшет Amazon вплине на ринок, оскільки виробники, перш конкуруючі тільки з Apple, поки не можуть протиставити Kindle Fire продукт, рівний за ціною і пропонованим можливостям", - цитує агентство Рейтер аналітиків компанії UBS.

Amazon володіє найбільшим в світі онлайн-магазином і є однією з найбільших інтернет-компаній, її капіталізація перевищує 100 млрд доларів. За підсумками 2011 року очікувана виручка корпорації повинна склала 46,9 млрд доларів, що на 37% більше ніж роком раніше. За даними аналітиків IDC, частка Amazon на світовому ринку пристроїв для читання електронних текстів становила 51,7% у другому кварталі 2011 року.

Тому, як вважають, явно не бідна компанія не прагне отримувати надприбутки від продажу самих планшетів, розраховуючи, що власник нового пристрою стане лояльним клієнтом її інтернет-магазинів, в яких продаються електронні книги, фільми і музика.

Аналогічну модель продажів компанія застосовує і у випадку з недорогими рідерами електронних текстів Kindle. У структурі доходів Apple, навпаки, сервіси складають лише малу частину, тоді як найбільше грошей компанії приносить продаж мобільних пристроїв.

Експерти впевнені, що Amazon продає Kindle Fire собі в збиток. Дружині Манстер з аналітичної компанії Piper Jaffray & Co. відзначає, що компанія буде втрачати близько 50 доларів на продажу кожного планшета. Для порівняння, маржа Apple c кожного проданого iPad становить приблизно 30% від роздрібної ціни пристрою. Найдоступніша модель iPad другого покоління коштує в США 499 доларів.

Категория: Мои статьи | Добавил: professional (02.10.2011)
Просмотров: 529 | Теги: США, Apple, Kindle Fire, iPad, Amazon | Рейтинг: 5.0/1
Погода
Статистика

Яндекс.Метрика

Анализ сайта

Тиц и pr сайта

Яндекс цитирования

© Кризис_2025
Бесплатный хостинг uCoz