Kindle Fire, перший планшетний комп'ютер компанії Amazon, на думку ЗМІ та аналітиків, не зможе вплинути на ринкове лідерство Apple iPad.
Так, експерти, яких цитують ЗМІ, відзначають, що завдяки низькій ціні і супутнім сервісів Amazon, новий продукт, представлений на цьому тижні, здатний стати серйозним гравцем на ринку планшетів, навіть без прямої конкуренції з iPad, повідомляє РИА "Новости". У першу чергу він змусить інших виробників Android-планшетів знизити ціни на свою продукцію.
За технічним оснащенням Kindle Fire не може змагатися з iPad. Планшет від Amazon має 7-дюймовий дисплей, площа якого приблизно вдвічі менше, ніж 9,7-дюймовий екран iPad.
Внутрішня пам'ять Kindle Fire становить 8 Гбайт, тоді як iPad, залежно від моделі здатний зберігати 16, 32 або 64 Гбайт. Покупець планшета Apple може вибрати конфігурацію з підтримкою передачі даних в мережах 3G, тоді як пристрій від Amazon має тільки модуль Wi-Fi.
Крім того, новинка інтегрована з сервісами Amazon - зокрема, з магазином додатків Amazon Appstore for Android і музичним інтернет-магазином Amazon MP3 Store. Продажі Amazon Kindle Fire повинні стартувати в середині листопада. Його вартість складе 199 доларів США.
Представляючи Kindle Fire в середу на цьому тижні, гендиректор і засновник Amazon Джеф Бізос оголосив, що це перший пристрій, здатне конкурувати з лідерами ринку планшетних комп'ютерів - iPad і Galaxy Tab.
"Я не думаю, що цей пристрій стане конкурувати з iPad. Це не" вбивця "iPad. Kindle Fire може бути дуже успішним і без цього", - пояснює інтернет-виданню Ars Technica аналітик компанії Gartner Майкл Гартенберг.
"Ми очікуємо, що планшет Amazon вплине на ринок, оскільки виробники, перш конкуруючі тільки з Apple, поки не можуть протиставити Kindle Fire продукт, рівний за ціною і пропонованим можливостям", - цитує агентство Рейтер аналітиків компанії UBS.
Amazon володіє найбільшим в світі онлайн-магазином і є однією з найбільших інтернет-компаній, її капіталізація перевищує 100 млрд доларів. За підсумками 2011 року очікувана виручка корпорації повинна склала 46,9 млрд доларів, що на 37% більше ніж роком раніше. За даними аналітиків IDC, частка Amazon на світовому ринку пристроїв для читання електронних текстів становила 51,7% у другому кварталі 2011 року.
Тому, як вважають, явно не бідна компанія не прагне отримувати надприбутки від продажу самих планшетів, розраховуючи, що власник нового пристрою стане лояльним клієнтом її інтернет-магазинів, в яких продаються електронні книги, фільми і музика.
Аналогічну модель продажів компанія застосовує і у випадку з недорогими рідерами електронних текстів Kindle. У структурі доходів Apple, навпаки, сервіси складають лише малу частину, тоді як найбільше грошей компанії приносить продаж мобільних пристроїв.
Експерти впевнені, що Amazon продає Kindle Fire собі в збиток. Дружині Манстер з аналітичної компанії Piper Jaffray & Co. відзначає, що компанія буде втрачати близько 50 доларів на продажу кожного планшета. Для порівняння, маржа Apple c кожного проданого iPad становить приблизно 30% від роздрібної ціни пристрою. Найдоступніша модель iPad другого покоління коштує в США 499 доларів.
|